CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, May 3, 2009

woooo...ade blog!!

assalamualaikum...


hai...hello...namaste..anhyanghesayo...wassup kpda yg BERKENAAN..

korang3!!!
sini sini!!aku kat sini!! (ignore)

waaa...sangat excited lak malam neh..aku ade blog!!haha..
setelah btahun2 aku mnantikan saat neh..hmm tipu jerk..
kpda SAKURHYME,PIZAPOYO,FANTASIVERSUSREALITI,MAMAHAKIM,JIROKANZ
this is my blog!!!!hahahahahaha...wohohoho (lgi skali...ignore kan)

xde r excited sgat pom(ckap cam keling)...
saje je nk ade blog jugak..
orang ade aku nak ade jugak..
xtau pom function blog neh untuk pe..
luahan suara hati,release tension,share knowledges maybe..

ekteli aku slow lam menulis,menaip,mengarang or adik beradik yg melibatkan pembikinan ayat..
aku lemah sket grammar and tatabahasa..=_="

arituh..(tahun lepas)...
aku bukak blog abg aku..blog dia cam best lak..
so pastu,aku cam pastu ketagih blog dia..haha
tuh yang wat aku nak TRY ade blog neh..
nak tahu ape FEELING bile ade blog..hahaha
asal aku bangga sagt neh...
relax sudah~~

hmmm...to KURA-KURA (my fav blog) , sye sudah ade blog!!^^

SELAMAT MEMFOLLOW

2 wanna say something??:

Anonymous said...

tahniah!!!yay!!!
salam jemput^^

sastera sikit ye:
blog ini pembesar suara
penyampai kata
peluah rasa
peneman duka
pendengar setia.

p/s: yay!org prtama komen!!

Adam Adnan said...

trima kseh^^

hai haip..
sye akan bersastera pasni..^^

org pertama!!^^