CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, May 14, 2009

ooohh...rama-rama again..


rama-rama is coming again..
haha
i will have my FINAL EXAM this 1st of june..
wish me luck and doakan saya..=)

*OFF DUTY*










p/s : kura-kura,realitiversusfantasi rajin2 wat revision...saye doakan korang berdua dilapangkan dada,dibukakan minda and dapat kputusan yg cemerlang..=) try ur best^^..give ur best shot^^..spartan!!!hehe...

p/s : korang2 yang laen gak...selamat menempuh exam..good luck and moga sume dapat result yang terbaik..~_~

13 wanna say something??:

alysha_alia said...

ko ni
suke betol eje name aku salah
realitiversusfantasi???
FANTASIVERSUSREALITI laaaaaaaaa!!!!!
pfffttt!!!
ni yang nak marah ni!!
*geram sampai kembang-kembang hidung*
hahahaha.

aku?bukan rame2 je,
segale binatang rase mcm hidop dlm perot aku niha.....
rase mcm bole buat zoo.
haha.
takot gila B***
*terketar-ketar*

Adam Adnan said...

alahai...same jerk kan...
heheh
woooohhhhoooo batang kayu penyapu pom leh sumbat masuk lam hidung ko...haha

hmmm....relax sudah..study jerk cam bese...
soklan general2 jerk kowt..tgok bdak cnventional..soklan general2 jerk yg kuar.
x specific sangat..
terketar2 yer...
parkinson's???haha

alysha_alia said...

eleh,hidong ko lagi kembang dari aku.kaki gajah pon muat kalo sumbat msk.wahahha.
batang penyapu tuh kire kecik dari kaki gajah.muahhahaha

x ahh bukan parkinson lah,huntingtons lah.
wahahhahahahhaha.
relax??
yela relax.
aku x de endorphin lebeh tok relax.
x macam ko
x cukup ade org bole bagi.
hari2 plak tuh.
hahahaha.

mane ko tahu kuar soalan general???
ko dah pi pecah masuk bilik bank soalan ke??
hahhaha

Anonymous said...

ye maak!hehehe..
alia!!nak msuk zoo tu kene de tiket tk??
haha
masuk kot idong r kan,da alng2 tgh kembang tuh..hahaha

Adam Adnan said...

waaaaa...mantap sekali ayat2 mu...
hahaha
ape lak huntington's..aku kasi parkinson's ok la..
nak huntingtong's lak dia..genetic disease that kill young person..
huhuhu...endorphin??kasi hari2??...ermmmmm...
apa yg aku fham ni same ngan apa yg ko faham ker??haha..ignore...
endorphin banyak kat luar tuh..lam rumah ni pom ade lagi 4 syringes..mahu??haha...
kalu tibe2 allergic ngan edorphin tuh,kalu nak epinephrin aku ngan intan ada..haha:D

amboi cik alia...
pedasnya ayat..
hahaha...
hidung besar tuh bgus tau x..
bnyak faedah nyer.hehehe..

hmmm...x yah tiket kura-kura...
bukak hidung,masuk kaki..haha

alysha_alia said...

huntingtons mcm thirteen dlm house season 4.shes HOT mann!!
hahahahah.
endorphin ko kan intan syafinaz jasmi.eh eh eh jasni.
hari-hari kan ko jumpe intan.
call intan.ko kan mahal kita*filipina* die.
aku mane ade endorphin.
yela.korang la epinephrin aku.
tahniah3.*sila berikan tepukan gemuruh untuk diri sendiri*

ape maksod ko dgn "lam rumah ni pom ade lagi 4 syringes..mahu??haha..."
aku tak paham lah.

hidung besar mmg la ade pekdah nye.
seperti tolong filter udare jadi lebih bersih.hahah.sure rumah ko bersih tanpa habuk kan kan*mcm function penyedut hampagas*?
pastuh sure hidong ko banyak TAIK HIDUNG kan?
yela lubang hidung ko kan besar.
XD
XD
XD
eh eh eh encik epinephrin jangan marah.
hahaha.


and oh ye intan.
nak masuk?
x yah gune tiket.
ko find ah care nak masuk sendiri.
aku tak nak tlg.
and nnt kalo encik endorphin ko carik ko,tak kan aku nak jawab dlm perot aku kot??

XD
XD
XD

hahahahahahahahahahahahahahahaha

tibe-tibe terasa rembesan adrenalin dgn noradrenalin dari supra renal medulla bila teringat kt exam.*ceh poyo nak tunjuk terer sebab dah hbs bace bab hormone,sila jgn percaya*
hahaha.

dah.

bye!

Adam Adnan said...

13??yup3!!..she is so HOT!!HOT!!...huhu
yer..ha'ah mahal kita dia..hehe
tahu pom..kitorang kan epinephrine ko and anti histamine jgak..hahaha

hmmm mksud 4 syringes tuh,ade 4 laki2 free lam umah nih..huhu..mahu??

xde la...faedah idung besar nih..
1) increase lung capacity
2) increase RBC mass with oxygenated blood
3) increase blood flow
4) increase GFR
5) increase concerntration
6) increase conciousness
7) increase lymphocytes (immunity)
8) altered formation of clot
9) decrease risk of thalasemia
10) decrease lung cancer
hahahahaha....:D

kepekatan taik hidung tiada kaitan dgan keluasan idung yer..
aggregation of taik idong is reversely proprotional to area of nose cavity..:D

hohoho....tibe2 terasa rembesan IL-4 dari Th2..hangat jerk badan..tibe2 berdebar2 jantung..bnyak thymosin...thymus dependent zone msti ngah sesak skrang...haha..(nak tunjuk la aku baru abis study immunity..haha..percaya??..tuh jerk aku igat kowt..haha)

daaaa..

alysha_alia said...

wahahahhahahha.

owhh yeke.
nak paling jambu dan lembut boleh?
XD XD XD

eh eh mane ade decrease lung cancer
increase adelah sebab banyak sedut pencemaran.hahaha.

wah3. maju.
*sila tepuk tgn untuk diri sndiri*
aku x study lagi harini.
haahaha.

kejap lagi lah lepas hbs tgk ninja turtle.

Adam Adnan said...

hohohohohohohohohohohoho........
boleh3....
ade 2 yg jambu n lembut...
nak yg mana??
hahaha

decrease la..
bile bsar lobang idung bnyak la bulu idung,immunitymucous pom bnyak la...
wat tapis..hahaha

alysha_alia said...

heehehehe
ngehehehhehehehehehehe
ala mane yg berkenan di hati tuh la.
kalo nak bagi dua dua pon boleh..
kasih sayang boleh dibelah bahagi kannn??
wahahhaahahahahha
XD
XD
XD
XD
gile player.
cis geli siot.
hahahaha

ooo padan la aku tgk lobang hidong ko gelap je.
rupe-rupenye penuh dgn bulu hidung.
wahahahaha

bukan banyak mucous maka banyaklah tahi hidung??
bukan banyak bulu,maka banyak lah tapis debu maka banyaklah tahi hidungg??

wahahahhahha
itu adalah KENYATAAN!!!
ko je yg tak dapat nak terime.
hahahahahahaha.


eh eh eh
lupe plak
HAPPYYYYY ANNIVERSARRYYYYYYYYY!!!!!!!
wooooottt wooottt woootttt??
dah 4 bulannnnn!!!

wahahahhahhahaha
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
heh heh heh heh heh
XP
XP
XP
XP
XP
XP
XP

Adam Adnan said...

hohohoho...larat ker nak dua dua??..
hahaha...
kasih syang bole dibelah bagi..tapi ksih syag la bnde paling susah nk bahagi..huhu

yer la...
pepe jerk...x kisah la..
taik hidung aku bersih..=)

hehe...
trime ksaih...
dah 4 bulan..=)
doakan kitorang!!=P

alysha_alia said...

hahahhaa.
yela dua dua.
at least ada backup plan bak kate quya.
hahahaha.

mane kau tahu tahi hidung ko bersih?
ko penah makan yehh???



sooo GROSSSSS
ewwwwwwwwwwwwww!!!

ish3 rahim2..
yelah aku doakan korg sampai anak cucu la ye..
eh eh tak,
sampai akhir hayat.
selagi roh dikandung badan.
hahahah
btw jgn lupe perjanjian.
make me one of the pengapit.

ahahhaha
btw when u want to go to her house for meminang,
DO INVITE ME..
ITS A MUSTT!!!!!!!!!!
or not i will kill u!!
wahahahahahahahaa.
aku kan suke menyebok.
har har har.
hahaha

this internet makin lame makin sucks la.
macam tahi betol.
and ko boleh and sempat plak bole on.aku asyik ta bule aje.

btw,aku dah msk case 6.and on the way nak hbskan.^^

:P

taaaa!!!

*nak pegi hafal segala muscle dlm keadaan cuaca yg panas serta takde air*

Adam Adnan said...

hohoho..
back up plan..hehe

taik idung aku bersih r..kaler putih..
bersih r tuh..haha

amin!!amin!!^^
yer2..insyaAllah..
tidak akan aku lupakan perjanjian itu..hehe

hmmm...ohoho..
yer3..aku bwak ko skali..hehe
i will DO INVITE YOU!!..
*malu lak ckap psal bnde2 neh..hahaha*

tahu xpe..
skejap ade skejap xde..
cam biskut!!..

hoho..aku dah abis da..tggal mscle2 jerk..

daaaa!!!