CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, May 8, 2009

TAHNIAH Bro!!

hurmmm...tadi aku bukak blog abang aku...

tajuk post ialah "TAHNIAH adik man!!"
wat??wat he do??wat he get??
oooo yehhh..dah agak dah...
pasal mende ni nyer...(berbaur jeles!!)
hahaha...
xde la..aku lansung x jeles ngan adik aku tuh..
aku lagi bangga ada la..
kalu la dia dapat study kat UK..
tiap2 tahun aku leh lepak sana time summer break...hahaha
btw TAHNIAH MAN!!
selamat melepak di Kolej Mara Banting!!haha..
lgi 2 tahun insyaAllah ko fly la..hehe


p/s : ni la adik aku yang berjaya kalahkan abang aku tuh..ex SBPI Batu Rakit..SPM platinum award.. =)

p/s : aku??..bronze award pom tala...haha

p/s : macam mana la nasib adik aku yang lagi 3 orang tuh..naim,samad and zubir..



KEPUTUSAN PERMOHONAN BIASISWA PROGRAM IJAZAH LUAR NEGARA (PILN) 2009
JABATAN PERKHIDMATAN AWAM

Nombor MyKad910701115365
Nama PenuhLUKMAN HAKIM BIN ABDULLAH
KursusPERUBATAN
NegaraTIADA
StatusBERJAYA
JawapanTIADA MAKLUMAT

Sukacita dimaklumkan bahawa saudari / saudari telah berjaya dipilih dan ditawarkan
Biasiswa Persekutuan di bawah Program Ijazah Luar Negara 2009


Surat tawaran rasmi akan dihantar kepada saudara / saudari melalui pos setelah jabatan ini menerima
pengesahan penerimaan tawaran daripada saudara / saudari.

diulang..Negara TIADA!!..agak2 mana ko akan melabuh..GOOD LUCK Bro!! ^^





0 wanna say something??: