CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, August 30, 2009

not enuf??

tidak dapat dikawal lagi..
baru2 ni aku nyaris2 ngamuk sebab msalah jerawat ni ha..
bengkak,sakit!!!,berlambak2..
xde ar mengamok,tapi cam tension gak ar..
so aku pi dapatkan ubat2,hope berkesan la kali ni.. :P

SEKARANG

T3 Mycin..untuk tonyoh2 dimuka..

ubat anti-biotik..
mencegah dari dalam..hehe

eucarin scrubs..
diorang ckap eucarin bagus,so try la jugak..

ni lak yer nyer cleanser..

BEFORE THIS

Neutrogena deep clean scrubs...

Himalaya deep cleansing anstringent lotion..
ni product ayurvedic..

olay...haha
ni xde kaitan ngan jerawat pom..
arituh tgok iklan dia,pompuan tuh letak tomato lam muka dia jadi merah..
comel!!
so beli la satu..haha
xde la..pakai ni sebab maybe kulit aku x cukup zat..

lagi T3 mycin..krim..

malas dah nak layan msalah acne neh..
lantak la..nati dia hilang sendiri kata mak aku..
malambak2 da products aku cuba..
mcam2 sapu kat muka,mne x rosak!!!haha

2 wanna say something??:

alysha_alia said...

hoho
tahu xpeeeeee.
ko ni stick kt 1 product je
mcm akuu
stick kt clinique
baru la berkesan.
pakai mcm2
ish3

Nurfarizan said...

bile aku soh jgn main tanah..ko nak main jugak..degil btol la...