CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, August 19, 2009

kerana TER...


Bulan mulia bulan ramadhan bakal tiba..
insyaAllah hari sabtu ni kita umat Islam 1Malaysia (rakyat didahulukan pencapaian diutamakan..watever!!) akan mula berpuasa..
menahan lapar dari terbitnya fajar hingga terbenamnya matahari..
sebelum bermulanya bulan mulia ini,aku nak mintak maaf kepada semua yang mengenali aku..

maafkan aku atas segala kelakuanku
maafkan aku sekira terlanjur kata
maafkan aku jika terkasar bahasa
maafkan aku kalu terkecil hati
maafkan aku andai aku mengumpat
maafkan aku bila aku menyakitkan hati
maafkan aku kalau aku termakan makanan korang (tersengaja :P)
maafkan aku kalau2 aku terejek korang
maafkan aku kiranya aku tergaduh
maafkan aku atas kesilapan aku

P/S : kalu aku ade salah bgitau la..aku terkoyakkan beg time skolah2 dulu still x puas hati smpai skrang ker,gtau la..hehe..kalu aku ade hutang pnjam duit 20sen beli choki choki pom gtau ar... :P

P/S : tengahari..panas

1 wanna say something??:

alysha_alia said...

aku maafkan ko jgak rahim
aku pon nak mintak maaf kat ko jgak