CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, August 19, 2009

hellyrubber!





korang kenal x ape neh??
kereta komunis!!..eliroba..heliroba..hallyrubber..
ahhh!!lantak aarr eja camne pom..hehe
yang atas benda alah ni??tuh la sawit..kelapa dia..
kisah nya..
tengah hari sedang aku best2 duk bersantai..tgok tv..
tuh je la aku duk wat hari2..
cam bese kat luar nun panas bangat..asal keluar jerk terbakar..
so aku melepak lam rumah jerk..nak kuar "mafish kidam!!" bak kata faiz membe aku kat mesir..
sedang aku landing2 kat sofa,telefon ku berbunyi..

"when you walk to the dark u are bla bla to me..
bla bla bla...rock star!!.."

lagu eminem - we made you..

"hello!!"
"hello!!ha!!"
"mu kat ne him??"
"kat rumah..bakpe?"
"mari rumah hilir jap..tarik eliroba..heliroba..hallyrubber.."
"hurrrmm...ok.."

pak sedara aku yang kol..
ajak aku tarik "A" untuk ke ladang maybe..
aku pom segera ke rumah dia..
sesudah "A" ditarik,dia suoh aku bawakkan lori ke ladang..
dah siap hantar aku bole balik naik motor..
ha!!ok la..bole balik terus..malas nak duk lam hutan tuh..
ngan nyamuknyer..pacatnyer..
sesudah aku hantar lori tuh,aku amik motor terus balek..
perut dah mula kruk krek~~
dari tadi lagi aku perasan,tangan aku terketar2 dah..
dah xde tenaga..lapar..
sampai jerk kat rumah aku cari makanan kat dapur..
aku tgok mak aku tgah lunch..

"mak kebulur him.."
"ha!?..smlam dah makan..pagi tadi dah makan..camne leh kbulur lak mak?"

huh!!maybe dia penat sangat..
tengah aku makan nasi,sambil tgok mythbuster..
lagi skali telefon aku melalak..
lagu yang sama..maksudnya pak sedara aku..
lain lagu lain orang..hehe

"ha!!rahim!??"
"yer2!??"
"nati mu gi angkat sawit deh.."
"................."
".................................."
"ok..."

malas tol ar nak pi wat keje sume tuh..tapi pe salahnye kan..
duk saje kat rumah pom x wat pepe..
lepas makan aku pom terus la ke ladang tadi...
sesampai jerk kat sana aku tukar dari motor ke "A"..
(A= eliroba..helliroba..hallyrubber)
agak 1 jam aku kat dalam sana..
aku pom pulang..
terus ke sungai ngan adik aku yg bongsu..zubir..
dah lama x mandi sungai..
kitorang berdua jerk yg ade..
bercepuk bercepak bunyi air..
si zubir tuh terjun..
terjun pusing (backflip) katanya..haha..
sudah2 mandi,kitorang pulang..
and join family aku ngah lepak2 kat laman depan tuh..
borak2 pasal michael jackson yg x tanam2 lagi katanya..
ha!!lagi satu..dah sebulan mati pom x tanam2 lagi..
sengal!..

"if you walk to the dark!!"
tut!!..

lagi sekali kena pi rumah atok kat hilir..
sesampaiyan disana...

"nah!!"
"woooo!!bakpe bnyak sangat!??"
"amik jer la..esok ade lagi"

dia hulur aku note RM50..
untuk ape??
upah aku bawak "A" untuk 1 jam..just bawak..duk diam2 kat dalam..
tuh jerk..
and i got 50 ringgit!!
kalu camni hari2 pom bole!!
hahaha


P/S : walaupom nak bawak benda alah tuh agak menyakitkan hati...x kisah la..RM50 = 1 jam tuh..

P/S : cha..jal isseumnikka??^^

2 wanna say something??:

Nurfarizan said...

teringin kot aku naik bnda alah ni..
ko ckp kat uncle ko..aku rela keje sampai mati dgn die..asalkan rm50=1 jam..
hahaha...ngee~

Adam Adnan said...

hahaha...nak naek ke??sure nyesal..
haha..mane bule!!aku dulu..
kalu rm50=1 jam..kalu aku keje ofis hours 10 jam...
dah dapat RM500=1 hari..
darab 28hari sebulan...
RM14000!!!!!!!!!!!!
tapi keje neh cuma 2x sebulan jerk...
hahaha