CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, October 27, 2009

welcome home to my housemates!!

sudah sebulan aku duduk lam rumah ni sorang2..
sangat tension yer..
cam org giler yang kena kurung lam bilik putih tuh..
cuma aku xde la diikat2 cam diorang..
selama ni aku sunyi,alone,lonely...
dinding,kipas,meja,laptop,pintu jer yg temankan aku..
borak2 ngan aku..
sedeyh tol hidup..haha
semalam diorang dah selamat sampai dari mesia..
xde ar sorang2 lagi..
at least rumah ni akan ade sore2 manusia laen...
walaupom kadang2 sore tuh agak menyakitkan telinga..
tapi xde diorang, huh!!xnak xnak..haha

tadi kitorang pi sikah untuk beli barang2 dapur..
before pergi tuh dah list dah bar
barang2 yg nak beli la..
samapi kat sikah,mak aih!!bnyak lak yg dibeli..
lansung xde dalam list! =_="
bukan kisah..cuma, ngah kering skrang neh..hehe
problem problem..
nak duit!!!!huhu...
ok pastu balik la kitorang ngan tong yg gabak saiz nyer,plastik bergantung2..
cam pi borong nak buka kedai kat rumah..
x kisah la..bende bole pakai lame kan..xde r rase rugi sangat pom...
otw balik tuh..ade budak kecik,3 thun kowt..ikot aku..
tarik2 baju aku..mintak duit..
sedeyh nyer..tgok kat dia,tringat adik aku kat rumah..nak nak zubir..
yg paling bongsu..
nakal n ganas,selalu kena puk! ngan aku..
bese ar abang kan..hehe
kesian budak tadi tuh...dengan kondisi tidak berwang skrg ni...
(serius aku xde sen lansung..haha)
aku hanya mampu senyum kat dia..
pastu dia lepaskan baju aku..
ahhh sedeyh nyer..mesti dia kecewa..
xpe la..mak dia ade..hehe

hurrmmm satu lagi hal...
i'm so lazy lately!!aiyaaa!!...camne nih...
sigh~~



0 wanna say something??: