CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, October 4, 2009

dengar cerita saya

salam kekawan...
selamat pagi oleh kerana sekarang baru 7.38am...
arini bangon sangat awal..
hurrrmmmmmm....
pagi ni aku try internet guna my phone as a modem...
of course pakai prepaid...
oh my god!!!habis la kredit aku...
tibe2 aku terasa nak buat *something secret*....
hah!!yes!!jadi!!!aku dapat excess internet for free!!huhhoooo....
tak tau ar kalu second time ni etisalat dah perasan n terus habiskan kredit aku...
huhuhu
buat mcam mana???shhhh...secret..haha
aku godeh2 sendiri jah..

sepatutnya arini pi cairo..
tapi dicancel pulak...
so hari ni xde plannning pepe...
then suddenly alia gitau, anis nak dia puyer natijah..
so kena la pi gamaah arini...
at least xde r duk saje2 kat rumah layan movie..
nur kasih..
hahaha
hope mr.ibrahim x keras hati la...
malas nak tunggu lame2..
diorang ni (pak arab n mek arab) malas wat keje!!..
gaji jerk mahu...

and oh yeh...
kisah semalam...
aku ke bank untuk keluarkan duit..
nak bayar duit sewa rumah..
dah 3 hari lewat...
nak dijadikan ceritanya,
....................................
kad aku kena telan...
=_="
huh...cuak aku sebentar..
dah ar poket kosong neh..
maksud aku x cukup untuk bayar duit sewa tuh...
so aku rush ke dalam bank..
gitau dia puyer pegawai..
dia cakap
"dik..kad mesin ni telan akan dikoyakkan automatically"
"yer bang??...(x caya)"
so aku pulang la ngan menunduk kepala..
singgah di kedai ammu muhammad...
release tension..
hahaha
aku pikir camne nak dapatkan duit tuh...
after this i got the money, i went to the house owner...
aku tekan loceng..
dia turunkan bakul...
aku masukkan 1100 pound dalam bakul tuh....
dia angkat bakul..
aku melangkah pergi...
setelah aku agak jauh dari rumahnya...
tibe2...
terdengar sore budak memanggil aku...
"ya malizi!!!ya malizi!!istannak!!"
"leh ya walad??"
dia tunjuk ke arah rumah baba...
"alamak...ape lagi...."
dari jauh aku nampak dia mengangkat jari telunjuknya...
"one!!one!!"
"one eh ya babab??"
"miah kaman??"
huh!!lagi seratus?aku dah bayar cukup dah!!orang tua ni!!...
"leh ya baba??ana daf kam??"
"1100!!"
pastu nak watpe lagi 100...
"#%&^%*&&^& ^%$$#^%(^(^$#%$#!!"
aku x faham dia ckap pe....
hahaha
x dengar satu hal..
rumah dia tinggi nun tingkat 5...
dia pom turunkan bakul...
aku pun masukkan duit..
dia pom tarik bakul...
dia pom senyum...
aku pom masam...
aku pom bla...
jumpe lagi.....

salam..


p/s : sungguh malang nasib semalam

2 wanna say something??:

Nurfarizan said...

so..kire bnyk jugak la duit ko hbis eh..?hahaha..dr ko bg duit kat pakcik tu..bek ko jln straight...n dont belok2...hehehe...siang ke mu....

Anonymous said...

kesian kwn aku...huhuhu...
sabar ye kwn.. =)